31/5/09

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΙΓΙΝΑ

Μια αξέχαστη μέρα έζησαν σήμερα οι μαθητές της ΣΤ΄τάξης στην εκδρομή που διοργάνωσε ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας στην Αίγινα. Οι μαθητές συνοδευόμενοι από μέλη του Δ.Σ του συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων , τους γονείς τους, το Δ/ντή του Σχολείου , τους Δασκάλους της τάξης τους και τη δασκάλα των Αγγλικών, είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τις ομορφιές του νησιού να ξεναγηθούν στα αξιοθέατά του, να παίξουν και να χαρούν.
Στις 9:00 το πρωί, από το λιμάνι του Πειραιά, επιβιβαστήκαμε στο πλοίο της γραμμής και μετά από μιας ώρας ευχάριστο ταξίδι φτάσαμε στην Αίγινα.
Γύρω στις 11:00, όπως προέβλεπε το πρόγραμμα, φτάσαμε στο Ναό της Αφαίας Αθηνάς (ΦΩΤΟ 1). Η αρχαιολόγος Μαρία Σιγάλα, μητέρα του μαθητή μας Νικόλαου Πλάτωνα, σε μια σύντομη και περιεκτική ξενάγηση μας μίλησε για το Ναό που χτίστηκε περίπου το 500 π.Χ και ήταν αφιερωμένος στην Αφαία. Αφού απολαύσαμε για λίγο τη μαγευτική θέα που απλωνόταν στα πόδια μας, αναχωρήσαμε για το ΕΚΠΑΖ (Ελληνικό Κέντρο Περίθαλψης Αγρίων Ζώων) (ΦΩΤΟ 2).
Ο κ. Παύλος Μπήτρος, υπεύθυνος του κέντρου ανέλαβε την ξενάγησή μας στο χώρο αυτό, όπου κάποιοι άνθρωποι που αξίζουν πραγματικά συγχαρητήρια, με την εθελοντική τους εργασία, περιθάλπουν τραυματισμένα άγρια ζώα και στη συνέχεια τα αφήνουν ελεύθερα στο φυσικό τους περιβάλλον. Οι μαθητές του σχολείου μας με την οικονομική στήριξη του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων «υιοθέτησαν» μια όμορφη γερακίνα, η οποία αυτή την περίοδο, δέχεται τη φροντίδα του κέντρου και πολύ σύντομα θα είναι σε θέση να πετάξει.
Ο τελευταίος σταθμός της εκδρομής μας στην Αίγινα και ο πιο ευχάριστος για τα παιδιά μας ήταν το Water Park, ένας όμορφος χώρος δίπλα στη θάλασσα και πολύ κοντά στην πόλη. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία για πολλές ώρες να κολυμπήσουν στην ευρύχωρη πισίνα, να χαρούν τις νεροτσουλήθρες, να ακούσουν μουσική , να χορέψουν και να διασκεδάσουν.
Ευχαριστημένοι και γεμάτοι εμπειρίες αργά το απόγευμα πήραμε το βαπόρι για τον Πειραιά και την επιστροφή.

1. Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία για όλους μας. Εντυπωσιάζομαι, που παρά την κούραση που οπωσδήποτε υπάρχει μετά από μια τέτοια πλούσια σε δραστηριότητες ολοήμερη εκδρομή, το blog μας είναι ενημερωμένο άμεσα με κάθε λεπτομέρεια!!!!
    Ευχαριστούμε για την παρουσία όλων των γονέων και δασκάλων, αλλά πάνω από όλα για την ΑΨΟΓΗ συμπεριφορά που είχαν τα εκτάκια μας!! Γνωρίζω από τα σχόλιά τους ότι πέρασαν ΤΕΛΕΙΑ και αυτή είναι η ανταμοιβή μας για το χρόνο που διαθέσαμε να οργανώσουμε την εκδρομή.
    Εύχομαι να συνεχίσουν έτσι τα παιδιά μας στο Γυμνάσιο, όπου οι απαιτήσεις στην καλή συμπεριφορά είναι ακόμα μεγαλύτερες!!

Ελένη Μπρόκου - μέλος της διοργάνωσης της εκδρομής.

2. Ελπιζω να συνεχισει το 3δημοτικο να κανει τετοιες ευχαριστες, για τα παιδια ,εκδρομες και να εχει παντα διευθυντη τον κυριο Λογοθετη ο οποιος ειναι παντα καλος και κανονιζει τελειες εκδρομες μαζι με τον συλλογο γονεων και κηδεμονων.